BUUHUUU!!

1.
Hur kan folk klaga när dom har det bra egenterligen?
Fan så jävla trött på alla som klagar över att dom jobbar för mycket eller för lite eller tjänar förmycket/lite pengar eller att dom inte reser så mycket som du vill eller att dom är sura för den drömm saken dom ville ha kostade visst några fler tusen än dom beräknat.
Alla små saker som hela tiden ska hittas ett fel på och alla ska tycka synd om alla och sura och gnälla till varandra.
HELT ÄRLIGT SKÄRP ER NU!!!!!!!

2.
Men något som nästan är värre är alla som tror att dom är så jävla bra och duktiga medans i själva verket är dom bara mors-grisar som har standard frasen "Pappa betalar". Tror att dom är något högre stående i näringskedjan och tänker "haha du e fattig". Åt helvete med dom med.


Gör ditt jobb, skaffa dig säkerhet (av egen kraft och inte päronens visa kort), och börja forma ditt liv.
Hur jävla svårt kan det vara? NEJ FÖR VI MÅSTE JU GNÄLLA OXÅ!!!!
Där jag är bosatt är det oftast dessa 2 alternativ man hör jämt och ständigt.

Fast jag har massa pengar och kan göra det mesta så jag bryr mig faktiskt inte om nått. Jag har åstakommit detta och är glad över att jag är så KICKASS. Okej jag har inte haft semester och kommer inte och ha det heller inom det närmaste året men vadårå jag jobbar och tjänar pengar så jag kan göra saker. Hur svårt kan det vara? Så Fuck you alla gnälliga små skitar som inte kan jobba eller fixa upp era liv och vara nöjda med det ni åstakommer och preserar.

(Nej detta är INTE riktat till dig så du behöver inte bli sur...)


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0