Byst och vrede

Ja då var nog sommaren över va?
Fast iof ganska najs för då har jag en ursäkt att köpa den sjukt snygga L´ecole National trenchcoaten.
Och några nya Jeans kanske ska köpas in.

I afton blir det MUSTASCH!! Fan va gött det ska bli. Får se om jag har nacken kvar imorgon.

Idag på morgonen så fick jag ennu en tåghistoria till min säck:
På S-tåget till SvaneM så sitter jag i gången där man kan ha cyklar. Ska precis gå av på min station då tåget bromsar kraftigt in. Jag sitter ner men tjejen som stod brevid mig stod upp i ca 3sek, efter jag får ca ett par kilo tunga bröst rakt i huvudet följt av resten av tjejen. Faller ner på golvet och hon kommer inte bort jag fortfarande halvt kvävande. Då blir vad jag antar är hennes kille sådär lagom sur och skriker att jag ska ge fan i hans tjej. Vad kan jag göra jag ligger och kvävs av henne. Lyna dig danske-fan. Well efter vi alla gick av på stationen så sa killen att jag hade tur att han hade ont i "slag-armen" Jag skrattade väldigt gott och högljudt och gick vidare till jobbet.
Åter igen. STACKARS DANSKEN!

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0