DSB SKA DÖ

Imorse så gick jag upp 05.15 för att komma med 06.05 tåget så jaag kunde komma in tidagre för att jag skulle kunna gå tidigare. Trött som fan drog jag mig till stationen för jag hade bara sovit i 5 timmar för jag legat och kallsvettats under natten. Sitter på tåget och tar sedan nästa tåg in till KPH. Stannar i Kastrup och där får vi alla gå av för inga tåg fick köra in till central stationen, för där hade en massa el-ledningar trillat ner.
Vi blir hänvisade till en buss som kör oss ut till ingenstans där stannar bussen och chaffisen säger att han ska ha sin paus på en halvtimme och vi får ta en annan buss. Där väntar vi och efter en lång stund kommer andra bussen. Som kör oss ut till Amager och efter där så stannar han för han får inte köra längre. Jag sätter mig på metron och efter det får jag ta S-tåg till S-møllen. Det tog mig 4timmar och en kvart att komma till jobbet idag. Jag ska seriöst lönnmörda allt vad som relaterar till tåg och busstrafik.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0