fiskenfisk

Helgen har gått förbi i lugn takt den här gången. Jäkligt skönt och stillsamt har det varit. Fredagen gjordes inget.
Lördag en superkväll hos föräldrarna.Damn i love kräftor :) och snapps..
Igår var det en öl på krogen och sen en film med Joanna och Bille hemma hos mig. Så kunde man stolt visa upp sina nya saker till hemmet som dom iof sket i för dom är dumma..;)

Idag lungt och inte mycket o göra. Ska hem och försöka träna. Men vill dock timm Malmöfestivalen idag. Nisse Hellberg spelar ju! och imorgon MUSTASCH och Klaxons. NAAAJS.

Får vi se om det blir Sthlm på fredag. Sjukdom och annat har kommit i vägen. Drygt!
Menmen får hålla tummarna.


Nu ska jag köpa fisk dessutom :)

image73
Vettifan vad han/hon ska heta(inte den fisken på bild) Ge mig förslag.

Onkel M
//FRED UT


Kommentarer
Postat av: han den där söööde

du _BÖR_ döpa han/hon till zlatan... oavsett kön så passar de ;)

2007-08-20 @ 17:55:22
Postat av: Joanna

Berit!

2007-08-20 @ 22:01:56
URL: http://swica.se
Postat av: han den där söööde

don't listen to her!!
(i den där mörka stämman)MÅNZ, nu vet du att jag menar allvar, zlatan e de enda rätta o e vet du! du kan inte gå emot ödet, ingen kan...

2007-08-21 @ 09:26:02
Postat av: Maria

Danko är namnet!

2007-08-21 @ 12:59:55
Postat av: Joanna

BERRA DÅ?

2007-08-21 @ 18:34:45
URL: http://swica.se
Postat av: Onkel M

Bille: Ja det är inte deee asså;)
Joanna: Ja 2 väldigt fina namn
Maria: MMm..det är nog hög poäng på den:D

2007-08-22 @ 10:41:23
Postat av: han den där söööde

MÅNZ, NEJ.. lyssna INTE på dom andra, du ska endast lyssna på mig, den vise. du vet att zlatan e de rätta

2007-08-22 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0