fredag är en bra dag för din själ.

Tåget hem igår fungerade som det skulle och kom hem i tid. Äntligen fungerade det.
Väl hemma så tog jag på tränings kläderna och drog ner till Peter och Beckan så gick vi och styrketränade i 1½ timme. Skönt som attan! Efter jag kom hem så gick jag till solariet och bättrade på det vita fläsket.
Nu sitter jag på jobbet igen och väntar på ett möte som kanske kan förändra min framtid i det kommande halvåret. Pirrigt som tusan. Men det är ju FREDAG!! Skönt ska det bli med helgen.

Ikväll är det lite suddigt om vad som händer. Kanske Malmöfestivalen?..
Har fått ett bar/köks bord igår och det är sjuuukt snyggt!! Må säga att fan va snygg min lägenhet kommer bli när det är klart!

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: You know you love me

haha, jaa jag har sett halva mononoke!! Kom inte lägre än så, det skulle lämnas tillbaka. Studio Ghibli är grymma.

2007-08-24 @ 22:25:34
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0