helg maskerad

Ja då har den helgen passerat.
Fredagen var det hem och sen var det en afterwork-øl på krogen ensam och trött..haha sen mötte jag Klara och Björn så gick vi till soft sen möttes andreas därefter hem till honom och chillade.
Lördagmorgonen vaknade jag 07.15 helt pigg och galet deppig över den lilla sömnen så jag lade mig under täcket och försökte intala mig sj att jag var supersömnig och sen sov jag till 10.20. Ut till stan och hälsde lite på dennis som stod sj på DDC. In på onoff och hämtade Billstein.
Hahaha du är en sorlig figur.. Jobbigt måste det vara va? (inte du billgren)

Sen iväg till malmö och shoppade...Eller ja shopping var det inte. Men förberedande shopping kan man säga...hmm.. Vi fick se en jäkla härlig syn på gatan i malmö..Bille vi skulle sprungit efter dom ;)

Kvällen maskerad och fylla.(måste säga att jag är galet snygg som talliban) Gooood bye Alexia.!!
(kommer bilder)

Thats all the info for now.

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0