hmm...l..e...

"Att sätt en kvinna på pedestal anses mycket fult i visa religioner"  Skrev Martin Kellerman en gång. Klockrent fras enligt mig. Det är så lätt att sätta upp en ram som någon måste fylla ut exakt den plats där är.
Jag menar människan består av 60% vatten varför ödsla så mycket tid och pengar och smärta på någonting som har samma innehållsförteckning som BOB blandsaft?
Ok i hate it ,men leva utan dessa varelser är komplett omöjligt. Tror jag iaf. Se på munkarna..aah dom e nog enna snuskhummrar egenterligen.
Som jag och Joanna diskuterade:
Äkta kärlek är från din själs kontrapunkt...
Jävligt fint va!!?


Jag satt och tänkte ut en jävligt bra fras innan idag: "För optimisten är livet vackert"

Ah nog snackat om detta. Lev era liv vidare som era patetiska folk ni är som inte vet vad äkta kärlek är för ni är så upptagna av er själva.!!
;)

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Carol

Så jäkla sant! När en kille placerar en där har man helt plötsligt en roll och är placerad i en mall som inte ska brytas! Vafan man kan väl både vara "underbar o änglalik" och en rapande fyllekaja! Brudar rock on!

2007-08-15 @ 09:37:26
URL: http://www.crolas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0