Lättnad

Vaknade imorse och  kände mig allänt skit. Magen hade kapsejsat och huvudvärken bultade som klockan Big Ben.
Bakfull tänkte jag..Men ganska svårt iochmed att jag bara drack 1 öl igår. Men ångesten var på topp för jag visste att jag hade en deadline på toplistorna och mina program funkade inte och allt var allmänt jobbigt.
Kommer till jobbet och startar direkt med att pröva fixa programen. Funkar inte gång på gång. Sen kommer Søren och kollar  på det. Efter ett tag så hittar vi problemet. LYCKA!! Men oxå en stor irritation över att det är dem såkallat bossarna på huvudkontoret som har gett mig totalt fel grejjer därför kolapsade mina program. Nu är det klart och jag blev klar innan deadlinen och magvärken har släppt en gnutta. Tänk så mycket som händer och så mycket ångest man kan ha och klockan är faktiskt bara 10.37? Bevis på att sitta vid en dator är fan jobbigt!!

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0