Mohaha lovley day

Nu ska man snart hem. skönt!
Hem och träna, och sola lite oxå kanske. Sen ta en fira mig själv øl. Kommer bli en toppenkväll, hehe.
Ska hem och planera ett dator köp dessutom samtidigt som jag fetar på HIM i högisarna va.

Blir nog en sånhär:
image88

Jag är galet trött på omogna människor.. Ja ni hörde!!  Get off my back för fan och sluta vara så små löjliga personer som inte kan ha någon fritidsintresse som alla andra, sparka boll, eller titta på målar färg. vadsomhellst egenterligen?! Ajja inget kan förstöra den här dagen endå:-)


//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Steph

köp en sån dator till mig med va...:)

2007-08-28 @ 13:34:01
URL: http://magnifique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0