Onsdag och glada vibbar

TRAAANSPARENT AAAAND GLAAASLIIIKEEE!!! Så låter det från min mobil a.k.a väckarklockan. Kl 05.00 och min hjärna är gröt med äppelmos. Sätter mig på tåget och såklart möter man Stefanie som gärna vill snacka så ingen sömn blev det :P Tågen gick som dom skulle och jag var inne i god tid och inte många var i byggnaden. Anledning är min ångest som gjorde mig lite sömnlös att jag måste skicka ut en lista som inte kunde göras igår pga en rad olika fel och problem. Men dom blev skickade i perfekt skick och nu sitter jag med en tom email inbox och kan luta mig tillbaka. Klart värt en dålig natts sömn. Ska försöka flörta till mig en tidig dag kanske?

Vilket fall som så är jag värd en gigantisk kaffelatte och det ska ja få en trainee att hämta till mig. MOHAHA!!

//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0