Smärta och tåghistoria

Vaknade imorse med en smärta i bröstet. Träningsvärken är på topp och kan inte röra så mycket av överkroppen. Visar en sjukt goda fysik ;)
Inte så bekvämt och sitta i samma ställning vid datorn är inte ett tips. ett helvete så fort du bytar ställning..

Igår kväll blev det en øl och tapas på Store Thor med Peter och Billgren. Åter igen lurades man av deras tapas. Inte ens en svältande neger nere i tjotahejti skulle vara nöjd med den portions storleken.
Ikväll blir det röjj och musik i goda vänners lag. Får se hur mycket människa jag är imogon.

Gårdagens tåg historia:
Jag Tina och Maria sitter i en fyra på Øresundståget. På Nørreports station kliver det på en klen kritvit rödhårig dansk med stora Harry Potter brillor brevid mig och jag känner en odör som fick näshåret att fräta upp. Det var en blandning av Kebab och svett dränkt av parfym. Ingen god kombination som vi alla kan förstå.
Tina tittar på mig och undrar om hon är väldigt rolig..Na vadå? undrar jag. Tina säger: Ja för han brevid dig bara stirrar och små skrattar hela tiden. Ok Konstig snubbe, men det skulle bli värre. Efter vi åkt förbi Kastrup så öppnar han munnen och ut kommer den minsta klenaste rösten och frågar Tina om hon och Maria vill bli hans pendlar kamrat. För tänkte börja köra bil till kph så då tyckte han att dom skulle åka med. Då sa Tina jo om min pojkvänn kan vara med så gärna och refererar till mig.Och ger mig en hint att hänga på. Då blir den kritvita dansken paff och skiftar till en nyans av ill röd i ansiktet. Reser sig upp och sätter sig längre ner i vagnen.
STACKARS LILLA DANSKEN!!

Onkel M
//FRED UT


Kommentarer
Postat av: Maria

Om man bortser från alla dessa söndriga lok, försenade tåg och annat "tågstrul", så tycks det vara rätt intressant och skrattretande att pendla över sundet!
Fortsätt att berätta......

2007-08-16 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0