träning, tåg och kläder i alla väder ..haha

Igår blev det träning och sen kvällsmat hemma hos Peter. Skitnajs var det och fredag is the next time.
Idag så är det regn,vind,grått och allmänt deppigt ute. Men det e skit samma för sitter endå bara på röven i kontoret.
Ikv kanske Soft eller krogen. Vilket som ska det tidigt i säng för det är ju VIVE LA FÊTE på Vega. Ska bli så jäkla kul.

Har precis tryckt i mig 5st bitar Dextrosol och känner att det kanske inte var så smart. Menmen om en halvtimme lunch. Hoppas nu att det är god mat!!! Annars kommer en bit av min klara av dagen energi försvinna med en hastighet som Joanna när hon ser en øl.

Hahha fick komplimangen + en rolig konversation med en person på tåget hem igår:
Hon: "Fan du är helt perfekt, snygg,har pengar/lägenhet,snäll. Synd att du e för ung." 
Jag:  Hur gammal är du sj då?
Hon: "21" 
Jag: "Så jag är för ung..?"
Hon: "Ja.nej..men jag vet inte. Tyst nu så jag får tänka på vad jag ska äta ikv."
jag:  .....
Hon: "fast iof är det bra för då dör du inte innan mig"

Hahaha folk e allt konstiga!
Det är nog det bästa med att åka tågen varje dag. Man möter alla möjliga olika konstiga människor. Så har jag "turen" att dom mest konstiga oftast tycker jag e superkul och prata med. Jeei..

Ajja nu back to wörk!!


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Simona

Va är vive la fete? Och vad är vega? :) det måste vara najs o bo i ystad, kunna gå en vända ned på stan på kvällen. Inte som här i skivarp där det närmaste man kommer en krog är A-lags bänken....

2007-08-15 @ 22:50:38
URL: http://smiskochsant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0