VARDAG OCH FETMA :)

Ursäktar för mitt tidigare inlägg var förbannad och fortfarande är det. Men fel personer tog åt sig av den lilla texten. Säger iof en del om deras uppfattning om verkligheten.

Idag är det en grymm dag. Massa att göra och tårta och champange väntar.
För man är så bra!!
Livet börjar endå trots påverkan av dryga personer, gå bra. Nu fattas bara en tös. Iof borde inte vara så svårt..? Alla andra kan ju så då borde jag med ;)

Nya saker händer hela tiden. vissa går bara förbi en men andra får en verkligen och stanna upp.
En händelse på tåget igår:
En kvinna som är ca: 150kg tung sätter sig brevid mig i den lilla 2an på øresundståget. Jag blir inpaketerad av fettma och hennes mindre men likväl feta tjejkompis sitter i 2an på andra sidan, iaf.. Då tar denna Gigantiska kvinna upp sin MC påse och häver fram 4st bigmac och en påse stor som en icakasse med pommes. Jag får kräk känsla i kroppen av den doften kombinerad med denna groteska varelse. Men humorn i det hela var att hennes väninna sa "Bantar inte du?" Då svarar varelsen: "Jo, handlade bara 4 st ju" Jag höll på och pissa på mig så kul det var. Det var nog sista gången jag intalade mig sj att jag börjar bli fet. Eller ja tänkte iof på det för 5min...


Oooh i helgen blir det malmö och möbel shopping!


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Simona

Bantar med fyra bigmac, riktigt bra. Jag som tycker att jag syndat om jag ätit en potatis! Haha, inte riktigt kanske nä. :) Kram

2007-08-09 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0