Verklighet...?

Rätt så jävla intressant är att hur olika folks verkligehet är ang samma sak, situation osv.
Fick höra några grejjer igår och jag blir fan full i garv över hur retarderad denna människa är.
Jag börjar tro att folk går ständigt på en LSD tripp för hallå, Vakna upp och se verkligheten som den är.
Har/kommer/vill inte ha något med den personen och göra likväl är det som ett plåster som bara klistrar fast och e skitdrygt att få bort.
Kul att man inte längre vet om människor har något bakom pannan. Jag trodde jag var bra på det men kanske för att de flesta människor runt en är mer eller mindre blåsta så kanske har jag fått "system overload".

Jag vet att jag kanske gnäller för mycket över alla människor i min vardag, men shit vad trött man är på det.
Önskar dock att jag oxå var en av dessa omogna idiot packet som har för lite fritid..Hade man kunnat leva sin vardag utan att känna sig..Ja faktiskt bättre än de flesta;)

Nu börjar vi bli några som kanske drar till Ville Valo och Finland på nyår..GÜTT SOM FAN!!
Sen drar vi från allt detta Joanna och startar bordell i kph;)

Så dagens aggresion är lite mer stillad.

FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0