...##...

Dagen har börjat med fint väder när man vaknar och tänker gött!! sen så fort jag står av i kph så ÖS REGNAR det. Som en dränkt katt kommer jag in på kontoret och möter Søren som såklart garvar och tycker det är allmänt kul att jag är dyngsur.
image37
Igår fixade jag och Byggare- Bob-Billgren stora rummets lampa och jag fixade runt bland lite lådor och försöker få lite smått organiserat.
Idag ska jag fixa lite mer i lägenheten sen får vi se vad som händer.
På fredag blir det inköp av soffa. Ska hitta den fetaste soffan som finns och hoppas det finns en stor svart skinn med schäslong. Det skall havas!!

Hör på radio på kontoret och där kom en låt som verkligen gav mig nostalgi.
The Clash - I fought the law
Första gångerna man verkligen satte sig in i punk så var det den här låten. Har min far att tacka för ens ypperliga musik-kunnighet och bra musik uppfostran ;)
Andra ungar lyssnade på smurfhits, men inte Onkel M, han trivdes bättre med Sator, the Clash, Blacksabbath och johnny cash :)

Ajja Ska jobba vidare och hoppas att snart bli klar.

Onkel M
//FRED UT


Kommentarer
Postat av: Steph

var ligger din nya lya? jag vill se!

2007-07-12 @ 09:40:34
URL: http://magnifique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0