All alone in this cold heart world

Ett kontor med ca: inga personer och en liten ensam Onkel M är inte så spännande ska ni veta.De grejjer som kommer in är inte många men är stora och tar timmar och göra. Alla är på semester.Men inte jag. Här sitter man ensam och ska göra det i 2 veckor...SÅDÄR LAGOM KUL!!
Men en positiv sak är att jag kan sitta och lyssna på MR. Oizo och Justice utan att någon kan bry sig^^

Igår kväll så käkade jag ute med kusinen och hans tös. Var trevligt. Sjukt längesen man träffades ordentligt.
Sen vart det hem och försöka förstå min mobil i en stund sen sova.
Kan dock säga att min outfit idag är galet snygg och jag är galet snygg. Kommer uppdatera med en bild senare idag.;)

"When i see you, i dont hate you i cry"


Nu ska jag möta Søren på en kaffe och ev bestämma om det blir THE ROCK på fredag.


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0