And again it is over..

Den här helgen kan man beskriva med 2 ord. Lugn och fridfull..
Har gjort ett besök hos mina beloved föräldrar hela helgen, och det behövs fan ta mig ibland att komma bort från skiten och ut till landet. Jättetrevlig helg med GOOOD mat och avkoppling. Tror nog inte jag har sovit så mycket på väldigt länge.
Igår var det komma hem och lämna av sig alla grejjer och slänga mig själv i soffan framför filmen Coach Carter.Usch så tråkig film det var. Efter halva så tänkte jag att det var lite patetiskt att kolla film mitt på dagen och det var strålande sol ute så jag gick ut på en promenad. En hel timme och en kvart gick jag STOLT eller vadå?haha. Sen kom Billgren och vi åkte till Pizzeria regementet och köpte mat och över gatan så köpte vi en jävla massa godis(vilket vi inte åt av sen) Efter Evan al migthy så kom Joanna och vi kollade på Eternal sunshine of an spotless mind.

(Förvirring och avsmak är det 2 ord som cirkulerar i mitt huvud. 2 personer och dom har vars ett ord.)


Billgren och Joanna ni är the best, We are the B.F.F.B.N.I.S.W (best freinds forever but not in an sexual way)....hmm vettifan om det lät så bra :Phahahaha

---UPDATE---

image51


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0