En fredag, Damn it goes fast!

Så är det fredag igen. Sjukt hur snabbt det går. På måndagen så tycker man det är en evighet till fredagen men POFF så är den där.! GUTT SOM FAN!!
Idag så blir det en lite kortare dag på arbetet vilket är Über nice. Ska till Ilva och kolla in en soffa och soffbord och lite annat. Pengarna kommer flyga iväg men för en god sak iaf.

IMORGON ÄR DET MUSTASCH!!!!!!!!
(även the sounds och Snook)

Sitter och funderar på att boka biljetter till Finland på nyår. 2 dagars festival och HIM spelar på nyårsafton. Kan det bli bättre?.. Vi får se, om någon nu vill följa med.

Den nya bannern är här. Får ta en röstning om ni gillar den eller om jag ska behålla den gammla eller göra en ny:
daaa3r

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag vill också till Finland! Men jag ska vara i Vietnam så jag kan tyvärr inte följa med lilla Månzie.
Uppdatera bloggen oftare så jag har mer koll på vad som händer i ditt liv!
Kramar

2007-07-13 @ 10:26:28
URL: http://magnifique.blogg.se
Postat av: Emily

Tack så mycket!. Trevligt att träffas igår :)

2007-07-13 @ 11:37:35
URL: http://emilypetersen.blogg.se
Postat av: Onkel M

Steph:
Hahah du mitt liv är inte tillräckligt intressant för det:P

2007-07-13 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0