FRÄDÄGEÖEN

Äntligen fredag!!
Veckan har varit tråkig men skön som fan. Spenderade natten i kph och käkade gott och slöade framför datorn. allmänt najs.

Jag har tappat tron om folk. Helt ärligt hur orkar ni hålla på och vara å dryga och allmänt slibbigt äckliga hela tiden?
Småstads folk är det värsta ni kan tänka er. Den nya grejjen är om en person som skriver blogg om hur mycket han/hon avskyr ystad och dess personer.. ganska förståerligt iof. Men dock lite klumpig att nämna en massa namn. Jag står inte för alla hans/hons åsikter men fan vad smart han/hon är. Skriver om det som är  mest känsligt hos de små ystad borna. Den personen ska ha respekt:)

Länk till bloggen.
http://ystad.bloggtopp.com/


Sitter och tänker på att Andreas har REA i sin affär och jag hoppas det är sjukt mycket folk så han har så mycket och göra att han ångrar att han har supit i några dagar nu och därav så mår han sådär allmänt dåligt.  Plus att han  tvingade en stackars liten Onkel M att följa med en gång ;)

Onkel M
//FRED UT


Kommentarer
Postat av: Joanna

Säg mig..
förtjänar man din respekt genom att smutskasta andra människor, anonymt?
Jag tycker det är fegt att inte våga stå för vem man är och sina åsikter.
Det är inte smart någonstans. Det är bara sorgligt.

2007-07-28 @ 11:21:26
URL: http://swica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0