OH YEAH

image36


KAT VON D
En brud som verkligen har mycket må jag säga.
Igår såg jag Miami ink på tv (vilket var ett tag sen sist) Och där var hon i rutan.
Hon påminde mig väldigt mycket om vissa saker och får faktiskt erkänna att jisses denna flicka har en del kvalitér ;)
Absolut galet grymm tatuerare, tatuerar Ville Valo till att börja med, och har lyft fram en stil på tattoos som jag verkligen diggar. Sen plus att hon är mycket trevlig att titta på.HOT!!
Tittar ni inte på Miami ink så börja med det för det är en kul och härlig serie för er som anser att tatueringar är väldans trevligt. Går på Söndagar kl 19.00 på tv 6





Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Carol

Haha här är hon... om man hade det lagret på hyllan bara!

2007-07-20 @ 16:54:12
URL: http://www.crolas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0