One day .daydayday

image46
Gårdagen bestod av jobbjobb sen hem och slappa i en halvtimme sen kom min kära fader och skulle hjälpa till att fixa garding upphägningen som hade felat.
Men NENE!! såklart är väggen helt fucked upp så när vi borrade så bara försvann mer och mer av väggen så vi ffick avsluta det och sura lite över att det inte fungerade. Vi tröstade oss lite med att gå till Krogen och få oss en krogens jätteburgare. Najs var det och väldigt trevligt att få umgås lite med min far. Blir för sällan numer.
Kan vara rätt stolt att jag somnade vid 22.45 tiden igår så fick mig mycket sömn men likt väl sitter man på de jävla tågen som en Zombie. Har kommit på att jag antagligen kommer att införskaffa ett stort jäkla hagelgevär och skjuta alla som jobbar på tågen för det alltid ska bli försenat. ORKA!!

Dagens låt:
The Sounds - Rock'n Roll
Plus att Maja Ivarsson (sångerskan) är one hell of an good looking girl.



Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: karin

månz, hon har ju VÄRLDENS fetaste näsa!

2007-07-31 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0