Onkel M got´s no fear when he has alot of beer

Resumé av en helg:
Fredagen
var jag ledig  vilket var otroligt najs. Har inte haft en ledig vardag på 8mån så detta var en upplevelse;)
Spenderade För/eftermiddagen på stranden på marinan och bara slappnade av med Andreas. Blev lite röd men damn nu e man lagom fräsch och brun. haha!!
På kvällen blev det utgång i goda vänners lag. Nice jaao.

Lördagen bestod av spelande på Ps2 i några timmar sen kom Peter och Beckan och vi hämtade upp Status och Alexandra för att åka till Hässleholm och se Status quo.
Helt magisk var det förbanden som bestod av Nisse helberg och Chuck Berry vad underbart med.
Har glömt hur kul det är på konserter. (bilder kommer komma)

Söndagen var bara slöa framför film och massa onyttiga saker.
Måndag idag. Inte en käft på kontoret. Jag och Matti sitter och små filosoferar och slö jobbar.
Ikv blir det lampuppsättning och lite smått och gott.

Orkar faktiskt inte bry mig om vad folk tycker och tänker. Ni har ingen aning om nått så lägg er inte i och låt mig vara

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: carol

du missade en skön måndags rödvinsfylla bro... hoppas lampan inte blev sne. ha d gött.

2007-07-24 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0