What the hell is going on?

Helt ärligt, Jag orkar snart inte med männskligheten! Att människor inte kan vara normala är bara så otroligt störande. Ljuger och hittar på och förvränger en verklighet som är så långt ifrån den patetiska "verklighet" som befinner sig i deras tomma huvuden.
Att ens ljuga ihop något som så är för mig helt otroligt och bevis på att intelligensen är nått botten. Jag trodde att jag hade börjat komma in i ett såkallat flyt nu men nej ikke, Någon däruppe vill tydligen inte att jag ska kunna må tiptop.. Att en gångs vänlighet och hjälpsamhet kan leda till att ens värld och andras brakar isamman är för mig oförståerligt.? PALLA MED ER LOBOTIMERADE HJÄRNDÖDA SMÅSTADSBOR SOM INTE HAR NÅGON FRITID!!!
Fuck Ystad, Fuck deras invånare, och fuck blondiner! (no offence Beckan)

Onkel M
// FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0