äntligen fredag

image27
Fredag och äntligen helg:D Kan inte komma bättre kan jag lungt säga.
Hela veckan har jag slitit som ett djur och känner mig allmänt nöjd över hur hårt och bra jag kan prestera. Och med champange belönades jag med för ca en timme sedan. GUTT SOM FAN!!

Igår var det sista dagen Peter var hemma... Fan kommer sakna han som fan.. semester sen jobb.. TYP AS MÅNGA VECKOR. Men dock en 3a för sig själv är inte fel heller.
Men iaf så vart det krogen mat och bärs. Fan vi är halva Mickes inkomst hahha! Efter maten så blev det en tur ut med våra älskade plankor på den nya backen. Sen tillbaka och lite mer bärs.

Idag lite allmänt sur för det var ok väder i ystad så jag tog inte jacka med. Men självklart ska det spö- regna i kphmn. Ajja  tidigt hem idag sen är det röjj och inköp av en ny mobil. Valet blev :sony/ericsson w850i
Kanske ska köpa en dator med... hmm ajja sånna impulsköp är aldrig bra. Vi får se =)

Tipslistan:
"snygga skivomslag top 3"


1 - Led Zeppelin - dazed and comfused
2 - Gnarls Barkley - st:elsewhere
3 - The haunted - Revolver


(Gillar dessa skarpt. Men notera att inte top 3 alltime favoriter).



Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: F

Gnarls är klart bäst.
DU, tro inte att du kommer ha lägenheten för dig själv. Jag tänker vara där lika mycke som du. Så var berädd på att jag kan komma närsomhelst, fall i fall du tänkt dra hem tjejer :P

2007-06-15 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0