FAKK ÅFF

Fan vad härlig kväll det var med brädorna igår. Damn grabbar vi har hittat en mysig backe att "bestiga" ;) hahah
Nu är det sommar och alla gör massa saker, medans en annan sitter i fucking kphmn och drygar på ett kontor. Lite små trist att det ska ta så lång tid att komma hem , annars hade det varit lungt=/

Jävla tur jag inte åkte från den stationen igår:
http://www.metro.se/se/article/tt/2007/06/12/danmarktagelwebb/index.xml


Fyfan för alla falska människor idag. VARFÖR kan inte saker fungera? Folk bara ljuger , ger en lovord, löften,förhopnningar, osv. Men allt är fan bara  falskt och det kommer alltid fram förr eller senare.. Vad är idén med att ljuga? Undanhålla sanningen? Vinner på det gör man iaf inte. Jag är så trött på alla lögnare så jag kan spy. 
Och att sedan låtsas som att det regnar, det gör mig ännu mer illa till mods..
Men snäll som man är(och kanske lite blåögd) så låter man det ske av någon dum jäkla anledning. Skumt det där, tycker allt att istället för att smälla en massa miljoner på att sätta öron på möss så kan dom feta på ett forsknings team som undersöker vad fan det är med folk runt om kring Onkel M... MYCKET BRA TYCKER JAG!

Notis: Nej texten ovan är inte riktat till en specefik person.



image26

Onkel M
// FRED UT ....och dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: se där

e du ledsen?? det e ju världens hålligång ikväll! :) tack för att du "vaktar" lägenheten!

2007-06-14 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0