Fullibiblan

Idag vill jag inte vara där jag är. Mår inte så jäkla bra idag, knappt sovit och bara legat hela natten och haft ångest och svettats mer än 40 turkar på kollo.
Igår så hade det vält en lastbil typ, över spåret utanför Oxie så alla tågen hem var inställda. Väntade 2 tim i malmö sen kom ersättnings bussen. Som självklart bara gick till Svedala så fick vänta ytligare 1½ timme där, sen vart man hemma. Hata allt vad som har med tåg och göra!!
Nu känner jag bara illamåendet drar över mig så tänker nog fan ta en sjuk dag imorn.

Here´s something they´re never gonna tell ya
I kinda figured it out
As much as people wanna love ya
They´ll always wanna try to bring you down

Everybody wants to fall in love? Not me!


Helgen är det midsommar...woho...NOT! Palla med den skiten, typiskt Sverige att hitta någon ursäkt att fylla sig och svina. Well kan vara trevligt ibland men e fan trött på alla människor.

TOP 3 MEST IRRITERANDE JUST NU:
1Tåg
2Amy Winehouse
3 -  Emo
image30

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Onkel Jocke

Haha Emo är ligger alltid på top 3.

2007-06-22 @ 06:31:26
URL: http://radiodead.wordpress.com
Postat av: f

INTE FAN! Jag som precis skrivit den texten i min blogg!! WTF liksom. I guess vi fortfarande är lika :) hehe.

2007-06-23 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0