Helgen kan hela dina sår?

Helgen var trevlig. Men dock lagom deprimerande.
Men shit man ska inte inta något skit som alkohol när man inte mår så bra. En helg är inte något som är så fräckt och underbart. Är bara skönt att inte jobba hela dagen visst. Men gör du något som är så vettigt?
Det är Lägen som nu när jag sitter framför min jobbdator som jag faktiskt tycker det är skönt att det är måndag igen. Att få komma ifrån all ångest som bara ligger som ett täcke över lilla Ystad.
Jag orkar inte mer har jag kommit fram till. Allt hopp om att vara lycklig är borta. Visst Fått förlägning på jobbet och flyttar in den 1 juli men vafan det gör dig inte lycklig. Bara lagom trygg men inte på det sättet som gör dig glad.

Nu ska vi köpa Viva la Fête biljetterna. Fan va kul vi ska ha!

Ny Mobil införskaffad. Skönt att kunna bli nådd och att folk inte är super sura för jag inte finns tillgänlig att ringa till hela tiden....(pik) Har dock nytt nummer. Så ni får skriva om det vill införskaffas.
image31

"Couple comes up to me
they're in love it's plain to see
take a step back and start to laugh
you know love can never last
Love comes in then falls out
that's when you learn what's it about ... Love is unkind "


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag vill ha ditt nummer, månzie.

2007-06-26 @ 10:00:03
URL: http://magnifique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0