Helgens bravader

Ja vad ska man säga om helgen som har gått? Mycket JA och NEJ kan man väll säga.
Men overall så är jag mycket nöjd faktiskt.

FREDAG:
Sitter en hel dag och utbildar 2 normänn om mitt arbete.Får sitta sen i 2 timmar och vara telefon vakt..av någon dum anledning. För att sen sätta sig på tåget och vänta för det är något fel på det, och får byta till ett tåg som oxå senare får ett fel och får slutstation Kastrup där jag fick vänta i 1 timme. Men efter 3 timmars resa/väntande så var jag i ystad och alla studenter. Var inte på någon studentfest vilket var rätt kasst , men det gick skitbra endå. kvällen slutade med freddie,ted,billgren och emellanåt Sonny på Bara bar. (lite mobbat men det var kul)

LÖRDAG:
Mestadels chill, Sen var det till krogen/micke med Beckan Peter Billgren och Alexandra. Käkade gott och snacka skit i några timmar.Sen SOVAAA!

IDAG:
Hela dagen bestod av att inte göra något. Mycket skönt var det. Men sen ringde Billgren och kom på den
underbara idéen med grillning på stranden. Och så blev det. kl18.30 gick vi till stranden vid
Marinan (Billgren,jag,Peter,Beckan,Alexandra,Status,Björn,sebastian,joanna,Emelie)
Skitnajs initiativ Billgren. Mycket lyckat var det.
Nu ska det bli dricka vatten och sova. ÄNTLIGEN MÅNDAG!!!!!!!!!!!!!!

Onkel M

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0