Jajo

Ja tisdag it is. Och känns som om veckan kommer gå väldigt sakta... Igår så kom jag överfund med att jag hatar pågatågen överallt annat. "FIXA EN JÄVLA AIRCONDITION". Tåget knasade igår så satt i det stekheta tåget mitt ute i ingenstans och fullt med folk. Kunde knappt andas så varmt det var. Som tack så blev det tidigt i säng för vart helt utslagen av all värme.
Idag blir det bara hem och byta om och ut med älsklingen. Längesedan jag rastade henne.

(Lägenhets folket har inte hört av sig som sånna idioter dom är... Fan pinsamt att hålla på sådär.)

Idag så ska ni få ge tips om vilken mobil ni tycker verkar bra. Lägger upp 3 alternativ så är det bra och tycka till:
image27
1 - Samsung U600
2- SONYERICSSON W610I
3- SONYERICSSON W850I'


Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Maria

Ettan helt klart snyggast......men vad säger ett yttre om innehållet........

2007-06-12 @ 21:59:45
Postat av: billgren

ja månza, om du vill ha dålig batteritid så tar du nr. 1..
vill ha ha en schysst lur tar du nr. 2..
o vill du ha en jäkla bra lur så tar du nr. 3..
jag kommer i vilket fall som helt inte sälja samsungen till dig! basta

2007-06-12 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0