"Onsdag oh bloody onsdag"

Nu har det  gått några dagar utan skriverier på Onkelmaanz.blogg.se, men beor mest på att inte har varit så händelserikt, och + att jag inte har pallat blogga för tillfället.

Igår var det student firande i malmö hos min käre kusin. (vad dom växer snabbt) Mycket trevligt varmt och härligt ute så tur hade dom små studenterna.
Efter trappan så var det bil till kusins hem där det bjöds på mat och dricka. Underbar bufeé... Har märkt att jag har en väldigt stor passion för bufeér.. Men tyvärr så kunde jag inte stanna så länge för trots allt jobb nästa dag. Sov i kphmn och my gooood vad jag sov gott, den bäddsoffan är som en kunga-säng geförelsevis med min kära "Polacka" säng.

Så nu sitter Jag på jobbet åter igen. MEN såklart så har mitt program krashat så här sitter man ganska hjälplös och väntar på att det skall fixas igen.

Ystad studenterna på fredag. Härligt. men dock inte bjuden till någon studentfest i år..? Kanske för jag knappt känner någon som tar studenten men endå.

Dagens tips är "Kläder Som du alltid ser ute på krogar och liknande"
(Observera att allt detta är total sarkasm och står inte för några av dessa plagg)

För Han:
1 -
En skjorta för det klassas som stiligt överallt
2 - Väst för det har alla så det måste du ha med.
3 - Cheap Monday jeans. Vad vore din outfit utan dessa? Skitsamma om du ser förjävlig ut i dom. Det är ju trots allt Cheap Monday.
image22


För Henne:
1 - Halterneck ett måste för du ska visa vad du har men inte för mycket...
2 - Ett Galet brett bälte Precis vid revbenen så gör det susen
3 - och såklart strumbyxor så du kan röra dig till max på dansgolvet 
image23
Hahaha jisses vad roligt!!!

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0