Regn och Skit.

Var fan är sommaren helt ärligt? Vädret skiftar som en fjortis humör vid första mensen DAMMIT!!
För kall för att bara ha skjorta till jobbet och precis så fuktigt och skit för att ha kavajen. Orka med detta helt ärligt. Nu är det snart Juli och jag vill ha lagom med värme och en iskall øl i handen. Inte regn och ett paraply i handen.. Klingar inte lika gött som det förstnämnda om jag får säga så.

Igår var det starten på världens bästa högtid Ystad dagarna. Eller inte.. bara massa 15åringar som springer med gossedjur och en 3,5 i handen. Menmen  Jag och Billgren gick till DDC och köpte skor till han. Trevligt med lite musik dessutom.Där mötte vi oxå upp med Joanna. Sen var det Krogen hos micke med kvällsmat. Klyft potatis med kyckling filé och vitlöksmör..MUMMA!! alla drack øl och sånt men jag var galet duktig och tog en Sprite med citron i, lagom stolt asså :-)
Igår blev oxå Viva la Fête biljetterna beställda..GÜTT

I kväll blir det nog Store Thor och en kaffe kanske. myspys om det nu inte regnar.
PÅ SÖNDAG FÅR JAG FLYTTA IN!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0