Today is another day

Vill börja med att säga ursäkta att bloggen inte är så aktiv som vanligt så sluta klaga^^
Mitt intresse har varit rätt svalt men ska väll ändras på.

Ja vad har nu hänt sen senast?
Helgen har varit toppen bra i goda vänners lag. Kul och träffa min kära Karlsson igen. Vi får ta och ses mer tycker jag.

I måndags startade det sisådär med allmän trötthet och lordi-sur över att behöva jobba igen.
Sen tåget hem blev som vanligt försenat och jag fick en smäll av en kille som tvunget skulle in på tåget, men sen använde jag mina ninja skillz och drog ner han i marken. Vad fan är dealen men folk? Han såg att det var totalt fullt på tåget inte ens en felicia hade kunnat få plats där inne, Och ett till tåg skulle gå 10min efter detta som jag var på. Men NENE, han måste såklart in och smälla till folk för att få plats.ORKA!!
Men när man väl var hemma så blev det en mycket najs kväll. minnen i say.

Igår så blev det tidigt hem från jobbet och till ystad för lägenhets visning. and guess what. i got it!!!
Sen Store thor med bille och Joanna och drack Några koppar kaffe.image29
Och Ipod införskaffad. Bra dag!

Jisses idag vet jag inte vad ni ska få men har en låt som jag blev lite förälskad i. Lyssnade på den imorse på tåget och ja jäklar vad bra den var:

Paolo Nutini - Jenny don´t be hasty


Sen Får jag även säga att att det är 2 låtar till som ligger på favorit listan just nu:

Fall out boy - Hum Hallelujah

HIM - Rigth here in my arms




Onkel M
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0