Why you are an ass

Om du tänker vad du har åstakommit under ditt såkallat "vuxna liv" vilket inte har varit så länge för vissa som läser detta. Tänkte att vad är det som är bra nuförtiden? Massor är skitbra och mycket är piss men så är det för alla och dom flesta vill bara förtränga bort det. Jag tänkte vad har jag åstakommmit nu.. Var står jag med mina fötter.? It-konsult, haft och kommer ha eget boende. Mycket bra ekonomi.
Dock lite ensam men ja sånt e livet.
efter att tänkt på allt detta så blev jag inte glad men lättad.. Nu är det mitt sista mål att finna ett hon-djur! well never gonna happend, men alla får vi drömma :D  HAHA!!  Och Billgren tack för du bryr dig. uppskattar det.

Ajja slut på gnället.

You know nothing,
you never will,
everytime you say something,
the time stands still.
why can´t we laugh and smile,
and everything would be fine,
in my mind youre always mine.


FYFAN VAD SNYGGT ASSÅ!! ;D

Onkel M
//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0