EINEN TORSDAG

Om man jag tänker efter så tycker jag alltid att veckorna går så snabbt , stiger upp på måndagen och bara känner att faaan hela vägen till jobbet i en vecka till. men vips så är det fredag och den efterlängtade helgen är här.. MEN!! Så fort du har något du längtar efter i helgen så ska såklart vecka så tar det lika lång tid att gå fram som mina program på jobbdatorn( Det vill säga ganska slött) Men imorgon får jag nyckelen till das apartment och det är lycka.

Igår var det en tråkig dag tills jag kom hem och det blev en äta ute kväll med Peter och Beckan hos Micke på Krogen. När vi kommer dit sitter Billgren och Joanna och sippar en øl så dom gjorde oss sällskap.  Galet hur god den burgaren är Micke.. Good work =)
Efter ett tag så gick peter och Beckan hem så jag stannade en stund och snackade ännu mer skit med dom två förtappade gull-ungarna till vänner jag har. ;) 

(SÄGER BARA 4-time Swica) 

Träffade Flisan på malmö station imorse. Aw va soet du var med din väska som var bara snäppet kortare än dig.hehe

"BESULA LUTAN?"
Filmen jag visar här är tillägnad BIllgren och Felicia. Enjoy
Robert Gustavsson-Kuknästornet
 

Onkel M
//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Pylle

Love nile city!

2007-05-31 @ 22:10:53
Postat av: F

haha, jag vet att jag är dvärj okej?! :P
Nilecity rocks.

2007-06-03 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0