En Tisdag:

image4Dagen började så bra med solsken sen märkte jag på vägen till stationen att fan det var nog för kallt för bara en t-shirt och munktröjja.. attans!!
På tåget möter jag han som jag ska få lägenheten av , och han berättade att det kommer dröjja lite till att få flytta in . Lite bull eftersom det var planerat att lägga sin lediga Torsdag att fixa och dona. Well well bara man får lägenheten så ska man var nöjd , så man får tänka.

Att höra att någon som man bryr sig så galet mycket om  inte mår bra är otroligt jobbigt och enarverande.
Man vill ge så mycket men tyvärr går inte det. För mig (och säkert för många andra) så är det en jobbig tanke att inte kunna styra över något som man gärna vill ha 110% koncentration på. Det ligger alltid i bakhuvudet om ni fattar?
Men man är inte mer än en människa och man kan inte styra allt.


En Lista över de bästa albumen just nu (nya som gammla) :


Danko Jones - Sleep is the enemy


36 Crazy fists
-  Rest inside the flames


The Killers
- Sams town


The Goo goo Dolls
- DizzyUpTheGirl


Dizzee Rascal - Boy in the corner




Jag hoppas ni har iaf 2 av dom eller iallafall hört och tyckt om det.
Annars tvivlar jag verkligen på eran musiförmåga. ;)


//FRED UT

Kommentarer
Postat av: gissa vem......

the killers är sjukt överskattade...... killar i spandex och tuperat hår går däremot alltid hem......

2007-05-16 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0