FREDAGEN

Halloj allihopa.
Idag är det fredag och jag har lunch på jobbet så man passar ju på och skriva sin blog..
(jisses vad det visade att jag inte har ett liv)

Mår lite bättre idag, men var ju som sagt tvungen att åka till jobb idag annars skulle jag få en massa skit.
Men hur kul är det och komma till ett jobb där det inte är en själ?.. Nu menar jag inte bara mitt kontor utan nästan hela gallup är iväg idag, Jag har bestämt att jag kör snabbt igenom det sista sen raka vägen hem för detta pallar man inte med.

Ikväll så vill Swica och Bille att man ska med ut, meeeen det vette fan om man är kapabel till. Min hjärna är som en påse med fuktig havregryn och sirap just nu så vad ska man göra.
Dessutom huuur bra är det med "utelivet" i Ystad??? Ja det är ganska rå-kasst!! Det tycker jag iaf.
Har en Rocky-stripp som jag tillägnar Ystads "underbara" uteliv. Ganska klockren tycker jag :-)

image5

Idag tycker jag även det är dags för musiktipset. Låtarna jag valt idag är relaterade till min sinnesstämning i nuläget och antar att ni förstår det, om ni nu har hört låtarna iof.

Rjd2 - Ghostwriter

Sebastian - Ross ross ross

36 crazy fists - Cannot deny

Johhny Cash - Wont back down

HIM - Razorblade kiss

Hoppas ni har en superbra Fredag och simma lungt.

//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0