FREDAGEN

Jaha fredag igen då. Känns alltid lika skönt att få helg.
Men dock mycket som skall hinnas med på helgerna oxå, ingen ro får man.

Idag har det varit en halvbra dag, bortsett från vädret innan lunch som var naaajs!
Normänn är fula räliga personer som inte har mer fritid än att sätta kniven i ryggen.
Aldrig skulle man tro att det var så mycket falskhet och skit i att vara it-konsult :-)
image12
Helgen är lite otydlig mer än att på lördag blir det fika med mamma och sen på Billgrens 21-års fest på kvällen.

Vill oxå passa på att skriva att förra inlägget har givit missförståelse och jag var otylig med att det inte var riktat mot en person, utan fler än så. Saken med min blogg är att skapa en metaforisk känsla som andra kan känna sig in i , och det är tråkigt att det missförstås :-(
Så Elak människa är jag inte


Magen är din bästa vänn och när den är sur så är det kört för dig.
Min har tendens att vara allmänt bitter och knyter sig själv så jag får en dålig magkänsla nästan 24-7
Proviva släng dig i väggen dricker skiten varje morgon, men verkar inte motvärka dålig magkänsla.. Iof Vad gör det? haha

Att jag är en allmänt bitter person är väll kändt, men tror nog att sötman av att vara bitter suger mer än någonsin.
Själv passar det mig bra att vara en bitter liten skit, men felet är dock att det inte uppskattas av andra människor.
Jag är ingen dålig människa men om du/ni (ingen person som jag direkt riktar detta till)  tror att du kan jävlas med mig, tyvärr du tror fel, Jag bryter dig på 3 sek. take it or leave it By Onkel M


Ajja slut på allt skit-skrivande dags för dagens tips:
Idag har jag valt att dela med mig av 3 filmer som du skall ha sett. Har du inte sätt dom , gå och köp eller hyr minst en av dom direkt.

Börjar från  toppen:

1. Fear and loathing in las vegas

2. Pablo Francisco - Bits and pieces

3. Howls moving castle



//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Jocke N

Såg Fear and Loathing i går, jävla bra rulle det där. Du får kommentera på min blogg Onkel Maanz. vi hörs/J

2007-05-25 @ 23:28:17
URL: http://radiodead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0