HAJJ

Då har man skaffat sig en blogg....Jisses att man sjunker såhär^^
Men ska nog bli kul iaf.
Hoppas man inte blir alltför bög addicted som alla " avancerade" bloggare säger att dom är..HAHAHA!!!
(Ursäkta designen men det kommer uppdateras när man får tid till det.)


A day in the office:

Idag är det en piss-dag , bara regnar är mörkt och skit. Men dock bra för annars längtar man bara ut från kontoret man sitter på dag ut och dag in.

Efter att ha jobbat på kontor ett tag så har man märkt att det är som ett dagis för vuxna. Alla "gubbarna" sitter och snackar om deras nya playstation 3 , eller vilken hårdisk man ska ha till den och den datorn.

Trodde jag var lite halv-nörd inom datorer men GOD DAMN!! vad mycket töntar här finns :-p
Och så var 20 min så samlas dom olika flockarna runt kaffemaskinen, och grummlar och klagar över tex:
Vem tog sista mjölken,,?? Neeej måste jag sätta på kaffe nu igen.!! Eller min favorit:
"Helt ærligt vem har stjælet min brownie? Vise dig dit pik-fjes!! " (det är danska ¨för ni som inte förstod och är outbildade)

Men det som förgyller ens dag på kontoret är när allas lillebror Søren kommer in och gnäller över att han vill röka.
Då är det dags för trion: Matti, Månz; Søren att gå ner till det allmänt mysiga rökrummet och snacka om almänna världs problem och kvinnokroppen.

Snart flyttar man :-) ska bli gött , Kommer
 bli granne med allas lille pojk Jesper .
                                                                 
image2



Fred ut

Kommentarer
Postat av: Joanna

Heja månz!

2007-05-10 @ 19:11:44
URL: http://swica.se
Postat av: zara

tjena månzen ;D
idag har du fått ännu en brud som följer din blogg med spänning.
hoppas att du har det ritkgit bra!

2007-05-15 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0