Møndoage

Ny dag nya möjligheter som man säger.
Idag är det en både bra och dålig dag alltså en = dralig dag... Okej det var så torrt så kamelerna hade klagat.
Min mobil är "Paj" vägrar ladda sig av någon anledning. Skitmysko. men såklart ens vanliga otur :-)
Lägenheten skall vara inflyttingsklar till helgen som kommer , men man vet aldrig har jag fått lära mig av många olika orsaker. lägenhets-strul ett av dom, haha.

Vänner och familj är en viktig grejj, att folk inte tar mer tillvara på det är bara skämsligt.!
Jag är sjukt glad att jag har mina vänner och framför allt min familj. Man ska värna om LA FAMILIA och ni små barn som sprnger och skriker över att era mammor eller pappor inte gör som ni behagar eller ger er det ni vill ha kan allt ta och plugga lite i "sunt förnuft" boken.

Helgen har varit skitnajs.
Fredag ute med Bille, Swica och Danne. Vi skulle chilla men neheeedå :P
Lördag Hem till Familjen och bara tog det lungt och hade skit nice.
Söndagen samma som lördag men åkte tillbaka hem och på kvällen var det film och ostbågar
hemma hos Billgren. Pans Labyrinth och pick of desteny blev det båda bra filmer så vi var nöjda.

Låten för idag är "ETTAN" alltså thriller med fall out boy. Mycket bra rekomenderas av Onkel M.image8























//FRED UT

Kommentarer
Postat av: b to the illgren

HAHAAH ettan!! så kul. lös upp som en liten solstråle när jag läste de..
du måste börja kalla den låten vid sitt riktig namn, de håller inte att gå runt o kalla den ETTAN.
ha de fett like a mutherf*****(seagul)

2007-05-21 @ 13:53:21
Postat av: Månz

Bille: HAHAHA JODU!!! minnsan ETTAN is the shit and stays that way..Popopopm..

2007-05-22 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0