Onsdagen

Vad kan ja säga en crapy day än sålänge. Trötter och seg cyklade jag till tåget och längtade tillbaka till min polack-tältsäng...Hur fan nu man kan göra det?

Har inte så mycket och skriva idag faktisk. Har massa tankar i huvudet som snart behöver komma ut.
Jag börjar tröttna rejält på att personer är så falska. En person sm har ljugit ett jävla tag nu och börjar bli lite små-irriterande. Men THATS LIFE KIDS!!

Som freddie sa en gång: "I have to break free" 
Gör vadsomhellst för att vara: unik och speciell och inte påverkas av nått!!! så säger alla att dom är osv. Men egenterligen är det bara en försök att få "jag vill vara i centrum hela tiden alla ska titta på mig och älska mig" till att låta vettigt.

Oj nu vart det mycket klagande men det behövs ibland. :-)

Dagens Rocky är bara klockren, Välj själva hur ni tolkar den:

image11

//FRED UT MUDDA FUKKAS

Kommentarer
Postat av: ?

Vad glad jag blir när jag ser att allt du skriver handlar om mig. Du måste tänka mycke på mig hörru! Akta så jag inte tar åt mig, och blir sårad :D

2007-05-23 @ 21:36:30
Postat av: Jocke

Intressant liden blogg du har här Onkel Maanz, allt bra med dig?

2007-05-23 @ 21:56:57
URL: http://radiodead.wordpress.com
Postat av: månz

Svar till ?:
Hahaha om det vore så va =)

2007-05-23 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0