"Tristdag"

Tråk dag fick nada sömn för jävla blixt o åska skulle såklart låta så galet mycket så man inte kunde somna om :S vaknar av klockan "skrikandes" 05.40 och bara känner Oooh no , inte nu igen. Kändes som man sovit i 10 min.
På med kläderna fräshat till sig och åter igen till jobbet. Som såklart inte en jävel där Matti låg hemma med magsjuk och MR.D vet ingen var han var.

Kvällen var lyckad, Träffade en person som det kändes var ca: 26½ år sedan, och det var bara skit possitivt. Hade
glömt det leendet, jisses vad det kan snärja en, killaran får se upp ;)

Sen var det ut med brädan med Peter och Bille. Var kul men dock var jag seg iochmed bara 4tim sömn och en heldag på jobb. Men shit sjukt kul är det endå =)
(Kommer nog bli nått stort Med P.pruductions grabbar!!! )



Idag är det "tips-dag" och den här gången har jag valt att lista
snygga HERR kläder/accessoarer:
image18
1 - Imaginary Foundation Smokey Face: 399,00 kr (sneakersnstuff)
2 - Quiksilver Ron Rovi: 949,00 kr (Top12)
3 - DC t-shirt: 299,00 kr (Top12)


image20
1 - Brown Sound Thelema Y/D Plaid Shorts: 699,00 kr (sneakersnstuff)
2 - Staple Washington New Era: 449,00 kr
(sneakersnstuff)


Så jag hoppas något fall er i smaken nu måste ja sova!
Ha det Smör

Onkel M
//FRED UT


Kommentarer
Postat av: F

Kul att träffa dig igår :) Hoppas du får en skitbra födelsedag förresten! Sry att jag inte kan komma, men antar att jag inte hade varit välkommen iallfall. Ville bara skriva det. Ta hand om dig. Pusskram

2007-05-30 @ 11:26:26
Postat av: Onkel M

Svar till F:
Ja det vr skitnajs:D tack så mycket, och såklart du är välkommen och har varit bjuden ett tag men du drar ju:( Puss

2007-05-30 @ 12:34:54
Postat av: Joakim

Jao jag vet Vive La Fête är nice. gryma kläder du tipsat om btw, skjortsen är killer.
Dags för en Öl snart? /J

2007-06-02 @ 06:04:49
URL: http://radiodead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0