Icon Story

Ja igår satt jag uppe till sent på kvällen och designade ikoner till webtrack. Ett tufft jobb må jag säga, även om det inte låter som det. Men att designa en ikon som inte ska kunna klickas på eller hänvisa till en text eller liknande är svårt att göra så den inte blir missanvisande. Men jag lyckades, och av 5 förslag så var det en som uppskattades mycket. Känns bra att fixa en deadline som bestod av knappt en kvälls arbete. DAMN IM GOOD!!
image142
Många bollar är i luften just nu. 2 sidor till skall designas och olika projekt sätts snart i spel.
Lite underligt det där att jag lägger min lediga tid och på att ta på mig andra jobb. Måste fan vara något alvarligt fel på mig..? Vad är de det kallas nu, workaholic!?






//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0