Kontors problem

Ja anlände till kontoret kl. 08.30 och såg ett annorlunda kontor. Men dock inte färdigt. Nu ligger här byggatreallier överallt och för en kvart sen kom arbetaren hit och nu sitter man med ett jävla liv av borrmaskiner och en svärande dansk som är irriterad för inget riktigt går som han vill. Kan säga att koncentrationsnivån är väldigt låg och jag funderar på att slänga en hammare i huvudet på byggarbetaren så här blir tyst.
Menmen kanske detta är dagens i-lands problem, what do i care, jag är en bortskämd i-lands man och jag tycker jag har rätten att jobba i tystnad ;)

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Filippa

Var maten god igår? :)

2007-10-08 @ 09:24:51
URL: http://glamourchic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0