Seghet och Alex Shulman

VILKEN SEG DAG!! Känner mig super sliten och trött, och vill bara hem. Inte min jobbdag idag.
Varit på kontoret sen kl 07.45 idag och känner att orken börjar ta slut. Ska bannemig hem snart.

Idag blir det chill antar jag. Men man vet aldrig. Folk ringer alltid på helgerna i tid och otid.
Veckan har gått snabbt. Kanske för det är mörk hela jävla tiden. Men idag har solen tittat fram en stund och det känns underbart. Dra in sig så mycket ljus som möjligt innan all total förmörkelse.

Läste Alexander Shulman´s Krönika i punkt SE tidningen idag. För fan människa ta dig i kragen och börja skriva bra ist för den skiten du skriver nu. Obscen och idiotisk krönika var det. Synd för jag trodde att han skulle skärpa sig nu efter hans nerläggning av sin skräpblogg. Men tji fick jag.
Känner själv att min blogg börjar närma sig slutet. Mycket för jag inte orkar lägga så mycket tid på den och att folk inte förstår att ge fan i att ta saker personligt av det som skrivs i min blogg.

Ajja slut för skrivandet for now.
Fortsatt trevlig dag alla.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0