jahajahajaaae342m

Ja dagen börjar med att kroppen till varje pris inte skulle ta sig ur sängen. Resan in har nog faktiskt aldrig kännts så långsam. När jag kommer in på kontoret så pågår det en alvarsam diskution mellan mina kolegor ang att chefen har betämmt möte på vårat kontor och vi ska inte delta i det. Så där står jag och Matti kontorslösa. Efter några småbråk och letande efter kontor sitter jag nu någonstans  som jag aldrig varit i byggnaden framför en asiat kvinna som inte tycker det är så bekvämt att jag sitter där hennes kollega brukar sitta. Inte sagt ett ord till mig ch små stirrar sådär läskigt mellan varven. Ajja bara 2timmar till^^

Idag blir det ut till Rosklide och öva på banan. Ska bli naajs som fan!
Kroppen är lite seg efter konditionspasset igår men det är bara härligt. Träning is the shit.
image115

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Filippa

Duktig du är :)

2007-09-05 @ 23:12:57
URL: http://glamourchic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0