Jobb and design

image130


Ens liv verkar bli mer och mer att fylla med jobb. Skönt iof, för jag har dock ingen att dela min vardag med så varför inte sin älskarinna "JOBBET"?
Webtrack Designen börjar bli helt klar. Jag har nu börjat med Piledrivers nya design och jag må säga att damn im good!!
Härligt och ha lite kvälls jobb när man kommer hem.....

Ikväll blir det middag med dom från den nya avdelningen som jag ska börja på. Italienskt tema..hmm låter spännande, men mindre kul att det är anordnat för att lära käna mig. Usch tycker inte om att man ska vara centrum för 7 Danskar en hel kväll.. Men ska nog bli supertrevligt :-)

Imorgon är det Modeshow/catwalk med Piledriver som spelar. Kom dit och kolla sköna kläder från DDC och rocka med bandet!! På Litemer kl 21.30 brakar det loss.


//FRED UT
                                                                                                                                                               Copyrigth Bedtimedesign -->

Kommentarer
Postat av: Maria

......ensam med sju danska piger....det kan väl inte vara så svårt.....?! Ha´de härligt Månz!

2007-09-21 @ 14:42:06
Postat av: Simona

Fan va glad jag hade varit om det hade vart sju danskar som hade velat lära känna mig. HAHAHA! Så kass. Ha det bra berguven! :) puss

2007-09-21 @ 18:59:23
URL: http://smiskochsant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0