MAERDISCH.

Vilket race igår. Rough style!! Sjukt kul. Hoppas det går så bra på söndag. :-)
Vaknade i morse och kände att det var något fel.. Hade fått 7½ timmars sömn vilket var rekord på många månader.
Iaf så kom jag på att det var min tur idag att ha den traditionella Fredags frukosten på jobbet. Stressa upp och skynda mig till tåget som gick kl 06.08 och in till Kph för och komma i tid att fixa frukost. Nu sitter jag här sömnig och lagom utråkad. Thats life.
Mina drömmar är inte bra för mig. Shit saknaden har kommit tillbaka och bigtime denna gången. BLÄ!
Im going to die alone with my Fishes. Dojjan och Sumo..

I dag får vi se vad som händer. Tjat om utång som vanligt. Nej jag är inte sugen på orginalrundan!
Att så många människor är så måna om ens utgång..märkligt.

Hoppas endå på att det blir en bra dag.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0