MAERDisch

Shit min morgon/natt har varit allt ifrån bra.
Ca 4 timmar har jag fått sova för låg och vred mig och kände att jag kunde kyssa min måndag goodbye.
Vaknar kl 06.00 med 4 stabila timmar sömn och tåget såklart knasar sig och jag kommer försent till jobbet. Nu sitter jag här och känner mig allmänt bitter över världen och vill bara hem för såklart så har jag varit så duktig att jag inte har något och göra nu... Se om träning ikv blir bra för shit vad orken inte finns just nu.

Fredagen var det øl drickande hos Andreas och hans sthlm´s vänner. Sjuka snubbar alltså. Men kul som fan hade vi. Lördagen var det fika och affärstittande med Bille och på kvällen åkte vi hem till mina föräldrar och åt middag och dylikt, allmänt skittrevligt och mysigt. Igår var det "ID-middag ala Peter" och sen filmtittande. MYYYCKET NAAJS!!

Sluta jaga mina drömmar...

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0