Måndag. And the moon!!

Måndag igen... Fick alldeles för lite sömn inatt, jävla månen som knasar upp min sömn. Är det bara jag som påverkas så mycket av månen? Najs dag som fan igår. älskar söndagar verkligen, tror nog det är min favoritdag i veckan. Synd dock att inte så många cafér har öppet. Men att få bara slöa efter en hel veckas spring så känns det bra :)
(Känns konstigt och det rör runt i mitt huvud. Hmm i like it :D)

Nu är jag på kontoret och mår illa, inte min dag känner jag. Hur fan ska jag hinna med allt !?
Vill bara att klockan ska bli lunch-time så man kan få lite kraft. Såg Simpsons the movie igår....igen.. Ah Homer är så go!!

"SpiderPig, SpiderPig, does whatever a SpiderPig does. Can he swing from a web, no he can't, he's a pig. Lookout...he's a SpiderPig."
image132

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0