Måndagen en fräsh start

Måndagar är något speciellt. Varje morgon är som att födas på nytt. Ögonen svider för man går upp så tidigt, kroppen är trött och vill bara ligga kvar i sängen. Alla säger att måndagar är värsta dagen på veckan. Kan hålla med fast bara på morgonen. När jag sätter min fot inne på kontoret så blir jag pigg igen och dagen är faktiskt väldigt bra. Anledningen är väl antagligen att man är inne i sin rutin igen och att det alltid känns lite nytt första dagen på veckan. Så om jag fick välja så är tisdagen nog värst. Då är du helt tillbaka och du blir lite smått deprimerad över att du sitter och gör samma sak som alla andra veckor innan. Men nu är det måndag som sagt och det känns som om det kommer bli en bra dag. Förklylningen har lättat och solen skiner faktiskt, dockär det kallt ute. Men man får vara glad att det är ljust ute iaf.

Träning i kväll och det ska bli as najs för 2 träningar gick till spillo förra veckan. Sen blir det My name is Earl, så kan man skratta och titta på ögongodiset  Jaime Pressly.

image112

//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0